Saviours Church weer in gebruik

Ook in Pakistan zijn er weer mogelijkheden om langzaam een aantal activiteiten weer uit te gaan voeren. Hieronder ook het geven van Geestelijk onderwijs in de Saviours Church en het beleggen van kerkdiensten. Hierin wordt geprobeerd 1,5 meter afstand te houden, dit lukt helaas niet altijd.

Een van de redenen daarvoor is dat veel mensen in de sloppenwijk niet begrijpen wat er allemaal gebeurd rondom het corona virus en wat de gevolgen daarvan zijn.

Stichting PECA ziet het als een zegening dat de kerk weer open kan en dat er weer kerk diensten belegd kunnen worden. Het was nodig om weer met de Christenen daar de hoop op een betere toekomst te kunnen uitspreken. Tijdens de Lock Downs en de hoogte punten in corona besmettingen zijn er alleen kerkdiensten geweest buiten in de open lucht. Zie daarvoor dit nieuwsbericht.

Er konden ook nieuwe ouderlingen en diakenen benoemd en bevestigd worden. Hieronder ziet u daarvan een kleine foto rapportage.