Werkbezoek februari

Een van de doelstellingen, zoals beschreven in het beleidsplan, is om het project in Pakistan verder te verzelfstandigen. Dit is in verschillende werkbezoeken door Sylvester Bhatti in samenwerking met het bestuur daar verbeterd. Het verder zelfstandig worden en besturen van het project in Pakistan is lastig in tijden waarin het virus de wereld over gaat.

Om die reden gaat Sylvester Bhatti namens Stichting PECA begin februari naar Pakistan om te werken aan de verzelfstandiging van het project: ‘The Saviours Welfare’. Sylvester wil ook weer catechisatie gaan geven zoals in zijn vorige werkbezoeken. De catechisaties die Sylvester gaf in zijn vorige bezoeken waren soms te lastig voor de kinderen en volwassenen in Pakistan, daarom heeft hij in Nederland een boekje gemaakt.

Vanuit dit boekje worden de catechisaties in Pakistan gegeven, dit boekje is wat simpeler en makkelijker te begrijpen, het wordt in Pakistan afgedrukt.

Via de website wordt u op de hoogte gehouden van het werkbezoek, er zullen weer verschillende berichten over geplaatst worden en er zal na het werkbezoek ook een reisverslag verschijnen.