Noodhulp actie in werking!

Lahore, Pakistan – Eind augustus begon het, enorme veel regenval, dagenlang regen. Met als gevolg: overstromingen, huizen die verwoest worden, mensen die op straat staan, kinderen die niet naar school kunnen, gezinnen die geen geld hebben om aan voedsel te komen. In Pakistan was er begin september een noodtoestand, een derde van Pakistan stond onder water. Nog steeds staan gebieden onderwater.

Er is direct een noodhulp actie opgezet met het geld dat binnenkomt wordt de ravage op gebouwd, er worden voedselpakketten uitgedeeld en wordt de hulp geboden die concreet nodig is.

Stichting PECA wil u vragen om te bidden voor de inwoners van de sloppenwijk die geen huis meer hebben, niet aan voedsel kunnen komen of medicijnen. Ook willen we u vragen waar mogelijk te geven, zodat Stichting PECA de noodhulp kan bieden die nodig is.