School en kerk geopend in begin 2022

2022 is nu ongeveer een maand onderweg. De kerk, school, het hostel en de andere projecten die vallen onder project: 'The Saviours Welfare' zijn werkende. Er kan (Christelijk) onderwijs gegeven worden en de kerken zijn geopend. Dit is mooi aan het begin van een jaar waarin ook het corona virus nog een rol gaat spelen.

In de school is een 'handwashingstation' geplaatst. Een plek waar kinderen hun handen kunnen wassen, een van de belangrijke maatregelen tegen de verspreiding van het corona virus op de scholen in Pakistan.  Naast het wassen van handen, is het dragen van een mondkampje in Pakistan net als in Nederland erg belangrijk. In Pakistan wordt er door het bestuur van het project zoveel mogelijk aan gedaan om deze maatregelen op te volgen, daarnaast is er voorlichting over de maatregelen en de vaccinatiecampagne. Ook de voedselpakkettenactie is nog steeds belangrijk.

Op de website zijn verschillende afbeeldingen van het 'handwashingstation' te zien. Op de website staat ook het jaarverslag van Stichting PECA over het jaar 2021. Hierin staat het werk van Stichting PECA in 2021 beschreven.